Ο Καιρος

ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΝΟΙΑΣ

ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ

Πρόγραμμα «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ»

ΚΕΠ

ΕΛΛΑΔΑ 2.0

ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ

Διεξαγωγή έρευνας στο πλαίσιο εκπόνησης του Σχεδίου Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων

ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΜΕΧΡΙ 31-8-25

Αρχική » Ενημέρωση » Απάντηση της Αντιδημάρχου στο Σύλλογο Γονέων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μαρκοπούλου.

Απάντηση της Αντιδημάρχου στο Σύλλογο Γονέων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μαρκοπούλου.

15.03.2019 | Δελτία Τύπου, Ενημέρωση

           

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ    
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ   Μαρκόπουλο, 15/3/2019
ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ   Αρ. Πρωτ.:  4372
Μ Ε Σ Ο Γ Α Ι Α Σ    
Γραφείο Αντιδημάρχου Παιδείας,

κας Ζωής Γιαννάκη

Τηλ.: 22990-71706

          22990-85095

Fax:  22990-85270

Email: [email protected]

Προς:

 

  1. ΥΠ.Π.Ε.Θ., Διαμέσου Δ/νσης Π.Ε. Ανατολικής Αττικής
  2. Δ/νση Π.Ε. Ανατολικής Αττικής

 

  1. Διεύθυνση 4ου Δημοτικού Σχολείου Μαρκοπούλου

 

  Κοιν.: Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων 4ου Δημοτικού Σχολείου Μαρκοπούλου

 

 

 

   

 

.. Απάντηση της Αντιδημάρχου στο Σύλλογο Γονέων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μαρκοπούλου.

 

Αγαπητοί Συμπολίτες,

Με μεγάλη μου έκπληξη παρατηρώ τις αναρτήσεις καθώς και τις εμφανίσεις του Συλλόγου Γονέων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μαρκοπούλου σε τηλεοπτικά μέσα, με συνεχή ψευδή στοιχεία και συκοφαντίες εναντίον μου αλλά και της δημοτικής αρχής που συμμετέχω.

Πρώτη Αναλήθεια : «Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Μαρκοπούλου στεγάζεται σε κοντέινερ.» Προς ενημέρωση όλων, το 4ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου στεγάζεται σε αίθουσες ελαφριάς προκατασκευής, με όλες τις σχετικές τεχνικές προδιαγραφές που εξασφάλισε ο Δήμος Μαρκοπούλου με διαγωνιστική διαδικασία που εγκρίθηκε από τον τότε Επίτροπο.

Οι αίθουσες αυτές έχουν τοποθετηθεί κατόπιν προσφορών που εμπεριείχαν πλήρεις μελέτες αρχιτεκτονικές, στατικές, ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, θερμομόνωσης, ηχομόνωσης, πυροπροστασίας κ.λ.π.

Τα κοντέινερ δεν διατίθενται για σχολικές αίθουσες ΠΟΥΘΕΝΑ στην ΕΛΛΑΔΑ και φυσικά ούτε και στον Δήμο μας.

Αντίθετα, σε πάρα πολλά σχολεία της χώρας μας, αμέτρητες σχολικές μονάδες έχουν τέτοιες αίθουσες ελαφριάς προκατασκευής.

Τέλος, μου δημιουργεί ΤΕΡΑΣΤΙΑ εντύπωση, το γεγονός ότι το θέμα έχει παρουσιαστεί τόσο διαστρεβλωμένα και μάλιστα χωρίς να μου επιτρέπεται αντίλογος ούτε να αναζητάται από τα τηλεοπτικά κανάλια η άποψη της Δημοτικής Αρχής.

Δεύτερη Αναλήθεια: «Η Αντιδήμαρχος δεν αφήνει να γίνουν οι μετρήσεις γιατί φοβάται.»

Στο Σχολικό Συμβούλιο που πραγματοποιήσαμε την Τρίτη, 5 Μαρτίου 2019, ο Διευθυντής μίλησε για το πρόβλημα που γεννά αυτή η μέτρηση όσον αφορά την χρήση της προβλεπόμενης από το Νόμο, διαδικασίας.

Ανέφερε ότι η συγκεκριμένη ερευνητική ομάδα δε διαθέτει άδεια από το Υπουργείο Παιδείας, επομένως δεν τηρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί στις 7 Μαρτίου 2019 (σύμφωνα με την υπ’ αρ.  4918/Γ2/18-5-2005 Εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ).

Τότε ο Σύλλογος Γονέων, εντελώς εκβιαστικά, ανέφερε στο Σχολικό Συμβούλιο ότι, είτε γίνεται στις 7 Μαρτίου είτε θα αναβληθεί για πάνω από ένα χρόνο, γιατί δεν μπορεί να δώσει ο κ. Μπακέας, Καθηγητής Χημικού Τμήματος, Ε.Κ.ΠΑ., άλλη ημερομηνία.

Σε νέο έγγραφο του Συλλόγου Γονέων που στάλθηκε μόνο στο Διευθυντή του σχολείου ζητούν μέτρηση στις αίθουσες κοντέινερ από το ΕΚΠΑ έως τις 31/3/2019 (αρ. πρωτ. Σ19/18). Να σημειωθεί ότι το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων ΔΕΝ μου κοινοποίησε έστω το έγγραφο. Με απλά λόγια, ζητά από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων να γίνει η μέτρηση (άρα τους θεωρεί αρμόδιους) και στα τηλεοπτικά κανάλια κατηγορεί δημόσια εμένα!

Κατόπιν της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί που σκοπό έχει μόνο να πλήξει την προσωπικότητά μου ακόμα και το κύρος μου  ως εκπαιδευτικού, έχω να δηλώσω τα εξής:

Α) Θα συντάξω άμεσα η ίδια τα απαραίτητα έγγραφα προς κάθε ερευνητική ομάδα (π.χ. Χημείο του Κράτους, Δημόκριτος, Ένωση Ελλήνων Φυσικών κλπ.) προκειμένου να διερευνήσω αν υπάρχει ομάδα επιστημόνων με άδεια του ΥΠΠΕΘ και να την καλέσω να διεξάγει την έρευνα μέτρησης του αέρα στις αίθουσες του 4ου Δ.Σ. Μαρκοπούλου αλλά και του 3ου Δ.Σ. Πόρτο Ράφτη. Έτσι, η διαδικασία θα μπορεί να εξελιχθεί σωστά.

Β) Θα ζητήσω από τους υποψήφιους Δημάρχους να δεσμευτούν τώρα προεκλογικά δημόσια, για το θέμα της άμεσης εύρεσης οικοπέδου για δημιουργία νέου σχολείου μέσω των ΚΤΥΠ.

Είναι άραγε δυνατόν να δρομολογηθεί η όποια διαδικασία εντός 8 μηνών, όπως μου ζητά επίμονα ο Σύλλογος Γονέων του Σχολείου; Είναι εύλογο ότι οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι οι οποίοι μετέχουν με τις αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως και οι επικεφαλής των παρατάξεων στις οποίες ανήκουν, θα έχουν βρει τον ασφαλή τρόπο εξεύρεσης οικοπέδου εντός οκταμήνου.

 

Αγαπητοί μου,

Είναι προφανές ότι οι όποιες πολιτικές επιδιώξεις του καθενός, δεν πρέπει να εξελίσσονται μέσα στα σχολεία του Δήμου μας και σε βάρος των παιδιών μας. Θεωρώ ότι τα περισσότερα αιτήματα του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μαρκοπούλου έχουν ικανοποιηθεί με προσωπική μου παρέμβαση. Γνωρίζετε πολύ καλά την διαρκή εγρήγορσή μου όσον αφορά τα ζητήματα των σχολείων μας και την προσπάθειά μου για δρομολόγηση λύσεων.

Είναι τουλάχιστον άδικο και ίσως απρεπές, να κρίνετε κατά τόσο δυσμενή τρόπο την οκτάμηνη δράση μου ως Αντιδημάρχου. Η ιδιότητά μου ως εκπαιδευτικού επί εικοσαετία δεν μου επιτρέπει να παρεκκλίνω από ενέργειες για το καλό των παιδιών μας. Για όσους δε, ασχολούνται με όλα αυτά τα ρυπαρά εναντίον μου δημοσιεύματα θεωρώ ότι θα ήταν περισσότερο εποικοδομητική η σοβαρή ενασχόληση για θέματα Παιδείας, παρά η δαπάνη εργατοωρών για ανταπαντήσεις.

Παρακαλώ να γνωρίζετε ότι ο αποκλειστικός σκοπός μου, πρώτα ως εκπαιδευτικός και κατόπιν ως Αντιδημάρχου Παιδείας, είναι το καλό των παιδιών μας και μόνο αυτό!

 

 

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

η Αντιδήμαρχος Παιδείας, Πολιτισμού,

Αθλητισμού & Κοινωνικής Πρόνοιας,

 

Ζωή Γιαννάκη.

0 Σχόλια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

26/11 Επίσημη λειτουργία αστικής συγκοινωνίας στο Δήμο Μαρκοπούλου Μεσογαίας

23-11-2024 ζωα

Τιμητική εκδήλωση για την προσφορά της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής και των Φιλόπτωχων Ταμείων δύο ενοριών της περιοχής μας και της Μ.Α.Φ. «Γαλιλαία»

μέχρι 15-12 ΠΑΖΑΡΙ

Eπαγγελματικός & ακαδημαϊκός προσανατολισμός μαθητών

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2024 – 2025